Hakkında

İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği (2008) ve Bahçeşehir Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans Programı (2011) mezunuyum.

2005 yılında İstabul Teknik Üniversitesi'nde çalışma hayatına başladım. 2008 yılından itibaren bir yazılım firmasında yaklaşık dört yıl yazılım mühendisliği ve yazılım proje yöneticiliği pozisyonlarında çalıştım.

2012 yılından itibaren aynı firmada çeşitli idari roller üstlenerek, şirketin teknolojik altyapısına ilişkin ürünlerin geliştirilmesi ile ilgili tüm süreçlerin içinde bulundum. Bugün aynı firmada; firmanın teknolojik altyapısına ilişkin strateji ve ürünlerin geliştirilmesi, başta ar-ge olmak üzere yazılım geliştirme süreçlerinin yönetilmesi ve iyileştirilmesi, satış faaliyetlerinin desteklenmesi gibi çeşitli faaliyeleri yürütüyorum.

Profesyonel çalışmalarımın yanısıra; türk müziği ile ilgileniyorum. Bunlar dışında fırsat buldukça felsefe, iktisat, fotoğrafçılık gibi konulara da zaman ayırmaya çalışıyorum.

Güncel bilgi ve paylaşımlar için sosyal medya hesaplarım üzerinden beni takip edebilir ve benimle bağlantı kurabilirsiniz. Bana ait PGP public key burada (E035 F3EF 4BF8 9CD3 C683 2B4C 0904 B9AD 061A 284C).


Blog Hakkında

Bu blogu;

  • hepsine topluca erişme imkanı sağlaması için farklı platformlarda mühendislik, teknoloji, iktisat ve memleket meseleleri konularında yazdığım yazıları,
  • daha derli toplu ifade edebilmek adına; çeşitli ortamlarda sözlü olarak tekrar tekrar aktarmaya çalıştığım görüşleri,
  • kişisel ilgi alanlarım dolayısıyla edindiğim tecrübeleri,
  • ürettiğim dijital olarak paylaşılabilecek içerikleri (fotoğraf, video vs)

paylaşmak amacıyla oluşturdum. Bu çalışmanın, kendimi ve kimi konulara yaklaşımımı daha doğru ve kolay ifade etmek açısından bana yardımcı olacağını ve zaman kazandıracağını düşünüyorum.